maandag 26 juli 2010

「Birthdai Announce. :'D 」

誕生日おめでとう。



Yay, ben bijna jarig! I'm about to send the mail to everyone who can come to my B-Day party.
So check your Mailbox soon!

Dingen die we gaan doen zijn een beetje vaag, want het ligt aan het weer ( TT__TT)//
Met mooi weer kunnen we naar Spaarnwoude gaan, t is een recreatiegebied. We gaan daar picnicken en de middag doorhalen met eventuele Boeren kut spelletjesRace of Wie is het? (PETER'z MANIER x'D)
Hoorde ook dat we naar de kermis kunnen !! :'D
Met klote weer kunnen we binnen zitten n_n, en maybe nog Lazergamen of Pain(t)ballen? Moet nog eventjes loeren
In de avond gamen, en boozen. gewoon rustig aan doen >w<. En er was eventueel voor mensen nog kans om te slapen. Hoeveel, weet ik nog niet. n_n'' Kheb nu al zo'n zin!! Hoop dat veel mensjes kunnen komen! Also made a wishlist (NOT PER SE FOR MY B-DAY (`Д`)'''''') Just for fun. Zodat ik af kan strepen wat ik actually got ;D


1.Converse AllStars Leopard (€60,-/€90,-) 2.Cute lolita Dress (€ 11,99) & Lolita Coat
(€120,-) 3.Glam Eyes Mascara (€10,99) 4.Color Pulse Hairdye (€4,-)5.Samsung Star
Pink (€99,99)
6.BOOZE. (€ 4,-/€16,-) 7.CuteFacePillow (€12,99) 8.CYBERLOXX (€12,-/€80,-) 9.Cute Garbage Bins 10.Goggles with paws (€32,-)




ANON
SHIT

Sommig weten 't btw al, ben bezig met een Cosplay :'D. En ik pak m professioneel aan. Maar daarvoor bedragen de kosten bestwel.. hoog..
Zo'n 250 voor de materialen, costume making shit en zo'n 180 euro extra voor het wapen.
Mag ook wel, ik heb daarvoor me hele Cosplay want to do lijst weggezet n.n; (those were a LOT, actually..)
Ik denk dat ik wel een kleine hint kan weggeven. hurhur. She has Pink Hair!!



fgjhfg.

Soon zal ik mijn Wacken survival neerpleuren.
It was really fun! Seen alotta bands n shit! but, for the next tiiiime~

゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆xXKasuXx゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen