vrijdag 23 juli 2010

「UTA ITAI-----. 」

lets sing もっ と, もっと, もっと, 声高く


Ik ben echt zo hard gemotiveerd om verder te gaan in het actuall zingen òwó keiharde zin in Chibi11, Met een keiharde optreden van my dear Wish! :'D
We focussen ons vooral op K-On! Susumiya Haruhi, en AngelBeats!, Een van de songs die ik aan het oefenen ben;



Mjaaah, Augustus komt de Full version uit, samen met de sheets en Tabs, I hope.
Ook ga ik maar eens even een guitarr aanschaffen n.n; Maybe wil Anneballs vader me helpen met oefenen ;w;?..aaa-

En kheb een Single White Rose(Hey, das ook een nice name.) gered van vernietiging Mooi ingepakt enzo, en mee naar huis genomen voor Stefje n.n He liked it!! Makes me a happy girly! ('w') Btw, ik kan boeketten maken nu, Skills +14 8D

About Nao. Zo meteen Judith B-day Party n.n; Hope we'll be on time :'D.. Ben ook verder aan het regelen voor volgend jaar school, Moet echt veel oefenen! ik wil naar de HBC! TxT ..
Elke dag nog verder reizen. xD Utrecht, h33r Ik k om. We hebben nu ook een vaste Ground voor de Jamsessies. Eerst was het all like; Wat kunnen jullie? XD

Ik word een beetje gek denk ik xD, Ik ben kleding aan het designen voor een optreden, ben Lyrics aan het schrijven, Presenteren trainen (IK VIND DAT ZO ENG ;___;...), En album covers tekenen. ...Terwijl we net 1 liedje gezamelijk kunnen spelen. lololol.

Over Stage-Kleding gesproken. Ik zag wel wat leuks. XD


Hij is ook in t wit (owo)~

Ik vind m zo leuk !!! ... en cheap n.n; Maar weet niet of ik dan de witte of de roze neem O.o; Ook zit ik al heel lang op een ander costume te azen.. Maar hij is iets te "lief" voor de band ( >w<);;

Fuckin HonestDragonChina stamp xD


That'll be it for nao. Ik ga weer druk bezig, en zo WoWen. hehe;;
Chuuu~ (≧v≦)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen