donderdag 22 juli 2010

「Waah, So Happyyy~ ♥♥♥」


Fack dat, Mijn background is RainbowTastic-!

Gister echt zoveel getekend, niet normaal.. o.o heb echt 100miljoenmiljard ideetjes om uit te werken n.n; maar ik heb er een geschetst, en die wil ik echt binnen nu en een week ge-upload hebbaah.. (≧ω≦)

Oeeh was ook even de stad in geweest met Stefje!!
He bought a Cute Hello Kitty Shirt for me (Tho it's actually Sleepwear. But/Care, I wanted it so badly!! And he bought it for me!! (>//////<)) En zelf heb ik een Nice Grijs Tanktop gekocht
Photobucket
Bijpassende Sokjes!! :'D

Photobucket
Thank you hunny!!
(≧ω≦)




Also ben ik echt hard aan het sparen voor Wacken. òwó heb er zo hard zin in heah! Tis al over 2 weekjes! x3 Kyaaaaaaaaaaaaaaaaa~ >w< !!!!! Lekkah Rocke, uche, uche. xD (No. I'm not going to do Silly there! I pwomise. n.n;;) Zometeen maar eens eventjes op pad voor Judith n.n; Morgen verjaardag.. Waa kom ik zo snel aan iets van Jack Skeleton? O_O;;.. Bwaah,, Bievewoik is al niet zo groot daarin .-.;.. Oh, ik ga iets met Kippies voor dr kopen, she loves chickens!! :'D + Ik heb het echt zo facking druk (`Д`), Zometeen dus cadeautje halen, en verder uitzoeken hoe en wat met Abunai n.n;; Morgen eerst werken, Daarna Jammen met Wish, meteen gevolgd door Jusiths Feestje.. Zaterdag is meteen ook Peter's feest,, Crap. ook nog cadeau voor halen Hehe 'x';;. oops.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen