vrijdag 16 juli 2010

「YEAAH, Ben aangenomen als MAID-oo!」



Ze kwam, ze schoot, CRITICAL HIT! (≧ω≦)

Even het goede awesome nieuws òwó Ik ben aangenomen als Maid bij SparklingPotpourri!
Yeah! Chance for HorecaErvaring :'D!! En hun uniformen zijn zo cute ;w;!
Blijkt allemaal handmade te zijn o_o.. Kan niet wachtten om iedereen te onmoeten >o< ! En me mede nieuwe maid! o.o Chizuka is her name n.n; *heeft stiekem al ene beetje gespiekt op hyves* We survived between 10 other serious candidates òwó! Victory for us yay! =w= En morgen weer vroeg op n.n; Want ik heb friggin KASSATRAINING!.. terwijl ik bij de bloemen ga hurrdurr. van 9 uur tot 4 uur. wtf. zo laaaaang... Maarjah dan kan ik wel in de Deka werken bij de bloemen :3 Flowercare
Het beste van alles; Stefje werkt er ook!! xD Lekker met vriendjelief werken, en hem oproepen als t mis gaat ghehe;.. j/k n.n;


Kort berichtje I know, I know. Next time I pwomise something more interesting, okai? :'D



Chuuu~
(≧v≦)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen