dinsdag 31 augustus 2010

「Once upon a day.. 」

幸せは瞬く間に溶けて消えるけど. ..hmn?



Aah, Ik ben echt tering laat met de post Ik geef Abunai de schuld!! Precies 1 weekje geleden hadden Stefje en ik like 7 maandjes!! En wat ga je dan doen? Juist, Boterkoek maken en naar de biooos..!

We gingen naar Shrek3D, waszoaweshumslhodf
I lolled my ass off!! Anyway, about the cake!

Dus na 3x heen en weer lopen van Deka markt naar Huis, hadden we eindelijk de spullen!(Serious, nooit geweten dat het ZO moeilijk was om aluminium bakjes te vinden.. Action liet me ook al in de steek ..)
Onze supplies en kookstuff, ready to go!


En aangezien het een kook-momentje is, moet er natuurlijk Kookmuziek bijspelen.
....Ik heb een Kooking Mama Obsessie ... !! Ook toen ik het koekbakje gekocht had (Serious.. het heette een "KinderKookSet" Why fuck. Maar t werkt!) Zat er ook awesome hartjesvorm ding bij en KOEKVORMPJES.. Die we zullen gebruiken voor volgende koekjes ..



Never tought cooking this was so easy. We waren echt heel snel klaar Beetje mooi verspreiden en in de oven gooien
we wouden eerst ook een datum erbij zetten.. Maar dat faalde zo hard-;;

Maarjah, The end of the cookin'; TAHDAAAA...


*trots* :'D

En hij was getest door 4 personen, en allemaal Approved (En andere smull thingies? !!!)

Ik denk dat het zo wel even genoeg is, soon als alle foto's er zijn, zal k t postten.
ABUNAI BLOGPOST UPCOMING!!

Hier nog de Making of the Boterkoek n.n



゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆xXKasuXx゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆


Also, mensen die het nog niet hebben genotificeerd, me Boven-bar dingkie heb ik veranderd.
Even voor de duidelijkheid, De Pose is NIET van mezelf. Ik heb m getraced van Naru Nanao's tekening omdat ik gewoon teringlui ben om het zelf te bedenken.
Tho. alle lijnen heb ik wel zelf getekend, en de character is original.(Duh. Tís la Kanekia.)

So MUCH for the ©opyright shit.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen