woensdag 11 augustus 2010

「Wacken was geil ♥♥ 」


MetalMetalMeatball



Dus ben ik naar Wacken geweest :'D.. helaas niet zo veel foto's genomen i.v.m. No-Camera Allowed @ optredens. je werd gefouilleerd. Gay.
Op de heenweg had ik niet zoveel goede moed, en dacht ik dat mijn arme Nikeys(Ik heb geen kisten nee..) bruin terug zouden komen. .
Het stortte en regende de hele weg zo hard dat we af en toe zelf moesten stoppen bij tankstation(Geen probleem. Koffie mee)
Eenmaal halverwege Duitsland zagen we toch het beetje hoop terugkomen :D. With a GayRainbow! Wacken is nearby



Eenmaal daar hebben we de auto gecrached, en zijn we richting t terrein gelopen.
MAN WAT KAN JE DAAR VEEL VRETEN HALEN. O_O Overal waren wel noodle stands, Döner Kepab, Hollandse friet, pasta-tenten, Braadwurst(We zijn in Duitsland) etc.
Maar we gingen voor de Wacken Merchandise ò.ó... die de eerste dag al uitverkocht was (`Д`)...
Er was ook een market. En die zat VOL met shit die ik leuk vond o.o (Van die alternatieve winkels, met leuke shirts, en armbanden enzo..) ik zat echt zo van; ...gvd waarom heb ik maar 100 piek mee?
In de nacht nog een poging tot Barbecue. waardoor we daarna de barbecue weg konden donderen (even serieus. als ik een ding geleerd heb daar is het wel dat niets heel blijft ).
Ik heb nog een leuke tip voor de "ik-wil-kamperen-en-barbecueën-op-de-eerste-dag" mensjes. Neem GEEN koelbox die je aansluit op je auto. :/ Ze falen hard. konden onze meat zo op de tent van de buren smijten.


We werden echt best wel tering laat wakker. Vervolgens tandenpoetsen met een waterfles en onze kop wassen met slechts een gezichtsdoekje (fuck. dat is een aanrader.)
Somehow moet ik altijd naar de wc als ik wakker werd. Ik was niet de enigste -_-;


Er stond een rij van minimaal 13 mensen. wtf. Mannen. ga naar die pisbak D: plee is voor girls. Ook al hadden we een van de schoonste WC's. geloof me. je wilt niet naar die Dixie bouwvakkersplee's.. echt niet.
op dag 1 hoofdzaak; Iron Maiden. Fuckyeah. Ik ben niet zo'n fan van hun, maar ze zijn gooooooeeeed En ik ging dik meedoen ofc.
Ik weet niet meer welke bands op welk moment speelden maar ik weet wel dat ik op dag 2 Na 18:00 tering ziek werd (Hoofdpijn + aspirientje + Bier = 4x over je nek gaan en de kans missen Tarja te zien )
Ik baal nog steeds. Maar gelukkig ook Slayer gemist. Dislike Slayer. Wel geslapen als een roos .

Laatste dag vond ik het leukst :D. Kheb Delain gezien (MOTIVATED TO SING ò.ó!!!), Edguy, en Stratovarius. Lekker bijna vooraan, mee lopen juigen, geplet worden voor mensen die crowdsurfers naar voren wouden brengen (Thanks for protecting me Stefje.. Wuff you!!)
Me broer heeft ook gecrowdsurft. i lolled, looked awesome als ik geen rokje aanhad die dag was ik ook gegaan. Anders was ik dik geraped door 20 handen.

Kan me ook nog herinneren dat ik getrapt werd door wat mensen die aan het meisjesvissen(wtf?) waren. Me poot zat vast in een rope. me been werd gehugd. En ik sta op de foto als bait. woot. -_-
Sommige mensen zijn echt vaag op wacken. je word zo vaak aangesproken, en je ziet de raarste figuren like Dikke behaarde mannen in bh en slipje, of een luier. kheb wel 20 man gezien die een roze gayish pruik ophadden. En ik dacht dat animevolk gek was..

Uiteindelijk hadden we btw wel alle dingen kunnen krijgen die we wouden qua merchandise :). Ik heb voor Stef een Vest gekocht, want ik was z'n vorige kwijtgeraakt..
Voor mezelf een Official Wacken hoodie (Die blauwe) , was de laatste, werd netjes voor me van de muur gehaald. fuckyeah!!! En nog een girly shirtje n.n
Stef en Sander hebben allebei nog een Official Wacken L shirt(Blauw~) kunnen krijgen! En binnen no time was alles van de lading weer uitverkocht.

Dat was het wel eventjes in het kort Wacken was pure lowve, en ik ga volgend jaar zeker weer (AVANTASIA EN BLIND GUARDIAN KOMEN !! w00t!)
Hier nog wat foto's die ik nog gemaakt had;D ::


Frei wild :D! Deze dude.. was zo ver heen (net als z'n matties op de bank )



Onze Duitse buurtjes n.n ...nocomment.



@ camping plek; wtf die dikzak verpest m'n foto T.T



Nog een paar foto's van aanwinsten





゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆xXKasuXx゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆


BTWWTF. NO CIRCLE PITS?! Flikkeropman.
Dat is waar. Als je een circle pit zag in t publiek zag je op die schermen een waarschuwing..



Niet dat iemand ernaar luistert.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen