zondag 5 september 2010

「Day Filled Year! 」

絶対に 許さない!!..



WoopWoop! ik denk dat het maar eens tijd is voor een Art dump! En een mini verslag van Abunai
Aangezien ik nog steeds niet de foto's heb die ik zoek ffs.
Anyway Ik heb tegenwoordig een best wel goede style aangeleerd! yayay! zie banner. I quite like it! Alleen heb ik gewoon altijd nog het probleem dat ik de ziekte van aidslui heb. Dus de meeste tekeningen zijn Schetsen, of LineArt..




Naja, niet echt ART.. ofzo.. Maar ik vond zo'n leuk 4Chan invul ding.
moest het zelf ook eventjes doen.


Schetsen, de Linker moet ik altijd nog afmaken.. n.n; en een tekening geinspireerd door No, Thank You! K-on's Ending, met een beetje eigenwijsheid hurhur..


Omedetou; Iemand die ik wou feliciteren met vanalles, maarjah. Fuck dat nu maar en een waarmee ik toen dacht van; Fuck yea. ik kan tekenen. x'D


Clickie!

Dat is wel even genoeg ART;;; voor een dumpje.. Wil je meer zien kan je altijd nog visite'n naar http://Kiaanda.Deviantart.com

Next on! Abunai verslagje!
Ik was de hele Abunaicon aan het Maiden eigenlijk.. en rondvliegen
Ik had me echt voor een miljoen contesten ingeschreven, maar geen enkele uiteindelijk aan meegedaan :'D; Maar ik heb wel weer een hoop uber lieve mensjes tegengekomen!

Ben naar Deshima sounds gegaan, got a beer of 3 .. went there almost till the end with Dide!.. Ik ga maybe 9 OKT weer~

En ben naar Yuuki geweest, she is so awesome!
Ik zat like 1e rij en er zijn daarvan ook een hoop foto's gemaakt, maar as usual kan ik ze niet vinden OTL..
ze heeft echt schattige leuke liedjes!! en in een liedje had ze een beetje de stem van Ayumi o.o.. flabbergasteed. Op een gegeven moment had ze ook oogcontact met me en reikte ze der hand uit naar me, awesome moment is awesome! :'D Wat ik wel vervelend vond was dat NA het concert echt zowat iedereen haar na deed met "Supurine! Supurine!" (Springen! Springen!) Dat kreeg bij mij weer echt zo'n gevoel van; Ohjah. we zijn in OtakuLand; -_-; Maar 't is zeker iets kijken waard!!


Ook weer lekker lopen karaoken met de nieuwste liedjes in de lijst! Ik vind het alleen een beetje jammer dat ze niet meer Liedjes hadden van K-on! of Angel beats! Ik wou zo graag Shine Days of Crow Song zingen!! Buuh NEXT TAIMU!
OH! ZE HADDEN EEN BAR!! Eindelijk een stukje thuis ;w;.. en de Maids waren er ook!! 't was echt uber gezellig bij die bar! en ik was nog blijer want, STEFJE KWAM! Dus na 2 Martini's + 1 Martini van Karim (Thank you) was ik lekker aan het wachtten op Stefje! Daarna zijn we nog even wat rondbazuinen en in slaap gevallen in de auto! (Me tent was natgeregend.. ) En geloof me. de auto is koud, als je wakker bent.
Btw.. WTF!? Dit bord zat op het parkeerplaats.


Gaat dit op 4chan?..

Op laatste dag hadden we niet zo heel veel bijzondere dingen gedaan xD.. Beetje rondlopen, zingen, en wat vies vreten bij dat restaurant. (MAAR ZE HADDEN WEL CORNETTO SOFT ) Beetje kloten, en Debbie toegejuicht bij haar Karaoke Compo! En Maid Cafe was gesloten omdat alles uitverkocht was
Dat was alles wel Zo'n beetje! It was fun! en ben zo blij dat Stefje nog kon komen n.n! OP NAAR DE VOLGENDE CON! *taduuun!*

Oh btw, hiero nog wat Maidpics?


C'est moi!


Groupics! and.. WTF PowerrangerMaid!?


Op foto met Chizuka en Machi!


゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆xXKasuXx゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen