donderdag 30 september 2010

「inspiration for fashion」

レイニイデイ -





Nou, ik heb echt een tik als het om herfst en winterkleding gaat xD
Bruin en grijstinten, met witte mutsjes, bruine haartjes en sneeuw of een bruine bos of wandelpad!!! I love it! Het geeft een hele sfeer en I love the feeling :D Maar ofc moet het wel warm blijven =w=;

Hier wat nice Fashion Clothes die ik overal en nergens gevonden heb ;D

Dankzei Shebooya Circle kwam ik op deze site. Als dat vestje er iets anders uitzag was het purfect :3! Ik ben echt smoor op die beenwarmers en heb ze ook maar gelijk besteld xD




Only the T-shirt + Leopard Shawl ging het me om.. het is zo nice en simpel :D



Dit shirtje is echt zo sweet!! de hele combi is een nice outfit!! Perhaps ga ik ook maar meer van die lekkere slobberkleding kopen :3



Deze 2 vond ik random op plaatjes zoeken google tbh, maar het heeft wat. geeft weer inspiratie om outfits bij elkaar te zoeken voor mezelf XD


゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆xXKasuXx゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆

3 opmerkingen:

  1. Ik wil die beenwarmers ook & ik zag ze bij de Bristol 8D <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Chizu; Really? O.O Nice! go buy them ;3!

    @ Hime; Mjaaah toch? ;w;!

    BeantwoordenVerwijderen