zondag 10 oktober 2010

「High Tea! Meeting!-- 」

TookaDay




Zo, Dat duurde lang! XD Eindelijk een post weer :'D het is lang geleden en ik post maar eens over de Meetings waar ik laatst ben geweest!
Btw, er staat 10 okt, maar dat klopt niet natuurlijk, het is nu 14 november 2010

1st! Shebooya Meeting Rotterdam!

Had ALOT of fun! heb iedereen leren kennen zo'n beetje deze dag en voor het eerst puricute's gemaakt! Nog wat in winkeltjes wezen shoppen en een nieuwe krultang gekocht n.n; Maakt echt nice krullen! zijn 1x wezen eten in La Place, en 1x in een Steakhouse, Waar prolly al het eten door elkaar gehusselt was.. waardoor ik dus een verschrikkelijk hete hamburger had uiteindelijk -_-.. Maar hij was lekker! Was an awesome first meeting for me :D.



In de La Place


Outside Pictures!


2nd! Chizuka's Halloween!

Ook al ging ik niet zoals ik wou (Vampier) was de Party heel erg gezellig, Eerst hebben we ons dik lopen vermaken met een reallife "Wie is Het?". Met tussendoor een ons aan vreetwerk! (soep was zo lekker :D!) En daarna hebben we een "Horror" gekeken. Wich wasn't THAT creepy. (HouseOfWax, ParisDiesyay) But still fun to watch together!
We moesten helaas al vroeg weg want we wouden ook nog naar de kroeg gaan, waar ook halloween werd gevierd x'D..




MeligheidFoto's :).


3rd! High Tea Party!

En dat was gisteren @ Malou's Place. Ik kwam al later aan dan afgesproken maar ik was er :'D. Iedereen Gyaru ish gekleed en haar opgestoken enzo, echt pretty hair! En er was zoveel te snoepen! Mini Negerzoenen, en Cakerolls!(diewasechtyumm!) en Kersenlollies, die heel vaag op te eten waren x'D. Er was ook nog een ruilmiddag. Iedereen nam kleding en dingen mee om te ruilen met mensen! Helaas had ik niets mee.. want al mijn spullen die ik kwijt wil ligt allemaal in abbekerk. Dus het komt de volgende keer wel! n.n Ik heb zelf wel 2 topjes opgeeist en een zomers rokje! thank you Gals! Ik maak wel snel foto's van om te postten :3



Ruilmiddag n Sweets!

Show what's in your bag!!




(P.S.: Ik weet niet of ik sommige foto's mocht postten! Dus please zeg in de comments als er eentje NOT OKAY is ;D)

゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆xXKasuXx゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆


2 opmerkingen:

  1. Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad op alle dagen ^____^ <3
    Ik wil weer mensen serveren in 't maid cafe XD

    BeantwoordenVerwijderen