zondag 30 januari 2011

「Sleepy Days.. ~☆ 」




Ik heb me camera kabel gevonden~! Dus ik kan weer lekker foto's postten

Een paar dagen geleden had ik een make up atempt gemaakt;; en wat met me wig geknutseld
Uiteindelijke resultaat ; Tadaa



Hahaha;; Ik kan zo NIET poseren. -_- Ik wil les hebben hoe het wel moet :c.
Is er iemand die me het kan leren? :o.

En ik was gisteren naar de zwarte markt geweest en naar de stad voor een 2meter lange reep haar.. en ben meteen maar verder wezen snuffelen


PRIMA hair €15,- Soya drank €0,50 Ramune €1,55
BB Cream €1,- Phone Stickers €1,- Telefoon hangertje €1,-



C&A Shirtje €15,- (Got the brown one)


Underlashes en gratis lashes erbij (€2,50) Ebay


En had nog een kleding gezien bij de h&m en bristol die ik heel graag wou, maar ik had alweer genoeg gekocht;


Shirt en Rok (Bij elkaar) €50,-? Bristol
Don't know anymore;;



Bruin topje met ruffle mouwen €9,95 H&M


Tough, ik had die bruine C&A top gekocht, terwijl ik heel erg veel twijfelde.. Ik vond de roze ook mooi, maar ik had al zoveel roze.. what do you think?


Small Reviews



Soya Sapje €0,50

Ik weet nu waarom het zo goedkoop was. ik nam een slok... en gooide meteen de rest in de gootsteen.
De smaak was echt naar koude vieze pap en had no zo'n smeuige nasmaak ook, blergh!
Misschien wel lekker voor degene die van Brinta in een vloeibaar pakje houden? :o






Xx Kasumi

1 opmerking:

  1. Oeh leuke aankoopjes bij welke winkel heb je die bbcream gekocht? :o

    BeantwoordenVerwijderen